Získejte pevné základy v ITIL® 4 Foundation a posuňte své dovednosti v IT službách na další úroveň!
Tento kurz vás provede nejdůležitějšími principy a praktikami ITIL®, které vám umožní efektivně spravovat IT služby ve vašem podniku.
Closest courses
"front/header.loading
Kurz ITIL® 4 Foundation je navržen tak, aby vás seznámil s klíčovými principy a terminologií ITIL® frameworku, který je nejrozšířenějším a nejuznávanějším standardem pro správu IT služeb. Během kurzu se naučíte, jak zlepšovat kvalitu IT služeb, snižovat náklady a zvyšovat efektivitu procesů ve vaší organizaci. Naučíme vás, jak aplikovat jednotlivé postupy v každodenní praxi a jak efektivně řídit celý životní cyklus IT služeb.
|
|
front/events_table.date_of_event
|
front/events_table.venue |
front/events_table.course_duration
|
front/events_table.language_of_course
|
front/events_table.price_before_discount
|
front/events_table.price_without_vat
|
//TODO: refactor two similar blocks
{ $dispatch('event-alternates:set', {course: event.title, startDate: `${formatedDay}. ${formatedMonth} ${formatedYear}` }) });" class="btn" :class="rowStatus.btnClass" x-text="rowStatus.btnText" data-source="#alternate-form"> |
Cílová skupina
Tento kurz je určen pro všechny, kteří chtějí porozumět základům ITIL® a zlepšit své znalosti v oblasti IT služeb.
Kurz je ideální pro tyto role:
IT manažeři
Systémoví administrátoři
IT konzultanti
IT projektoví manažeři
Specialisté technické podpory
Naučíte se, jak ITIL® pomáhá organizacím zlepšovat správu IT služeb.
Pochopíte jednotlivé fáze a procesy životního cyklu IT služeb od návrhu až po provoz.
Osvojíte si postupy, jak rychle a účinně reagovat na incidenty a předcházet problémům.
Naučíte se identifikovat oblasti ke zlepšení a implementovat změny pro zvýšení efektivity.
4 ITSM dimension 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:30 - 10:45 |
|
ITIL Service Value Chain 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Service Relationship 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
Important ITIL terms 15:00 - 17:00 |
|
Key Concept of ITSM 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:45 - 12:15 |
|
Key Concept of ITSM II. 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Key Concept Value Creation 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
7 ITIL Guiding Principles 15:00 - 17:00 |
|
Purpose of key ITIL Practices 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:30 - 10:45 |
|
Purpose of key ITIL Practices 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Key Practices in Service Value Chain 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
ITIL 4 Foundation Exam Prep 15:00 - 17:00 |
|
V rámci kurzu získáte přístup k následujícím materiálům:
Oficiální studijní příručka ITIL® 4 Foundation
Praktické příklady a studie z reálného světa
Vzory testových otázek a odpovědí
Přístup k e-learningové platformě s doplňujícími materiály
Kurz je zakončen certifikační zkouškou, která ověří vaše nově nabyté znalosti.
Zkouška je následující:
Délka trvání: 60 minut
Počet otázek: 40
Minimální počet správných odpovědí pro úspěšné složení: 26 (65%)
Celosvětová úspěšnost: 85%